-
Vežimėliai ir nešioklės
-
Automobilinės kėdutės
-
Maitinimui ir žindymui
-
Sauskelnės ir higienos prekės
-
Vaiko kambarys
-
Mamų prekės
-
Drabužiai ir avalynė
-
Lauko žaislai
-
Lego ir konstruktoriai
-
Auto ir veiksmo žaidimai
-
Lėlės, namai virtuvėlės
-
Stiliui, kūrybai, vaizduotei
-
Minkštieji žaislai
-
Žaislai mažiesiems
-
Stalo žaidimai
-
Mokymosi kambariui
-
Sandėlio valymas
- Konstruktoriai
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Creator
- LEGO Super Heroes
- LEGO Harry Potter
- LEGO Disney Princess
- LEGO Minecraft
- LEGO Speed Champions
- LEGO Marvel
- LEGO Super Mario
- LEGO Ideas
- LEGO City
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Ninjago
- LEGO Star Wars
- LEGO Technic
- LEGO Classic
- LEGO Architecture
- LEGO DreamZzz
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Animal crossing
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Minifigures
- LEGO Icons
- LEGO Despicable Me
- LEGO wednesday
-
Apie prekę
„Similo“ yra dedukcinis bendradarbiavimo žaidimas, kuriame žaidėjai visi kartu bandys išsiaiškinti slaptą personažą ar gyvūną, remdamiesi užuominomis!
Savybės:
- Paprastos taisyklės ir įtraukiantis, bendradarbiavimo reikalaujantis žaidimas
- Kiekvienoje „Similo“ versijoje rasite 30 nuostabiai iliustruotų kortų
- Galima maišyti skirtingas žaidimų versijas – vieną kortų krūvelę naudoti spėliojimui, o kitą užuominoms.
- „Similo“ vienas žaidėjas yra pasakotojas, o kiti žaidėjai – spėjantieji.
- Kiekvieną raundą pasakotojas duoda vieną užuominą spėjantiesiems, o šie turi pašalinti tam tikrą skaičių personažų ar gyvūnų.
- Jei žaidėjai pašalina neteisingą kortą, jie pralaimi žaidimą.
- Būkite atsargūs, teisingai interpretuokite užuominas ir laimėkite žaidimą kartu.
Žaidimo demonstracija:
- Pasakotojas turi padėti spėjantiesiems atspėti vieną slaptą personažą arba gyvūną, dėdamas kitas personažų arba gyvūnų kortas iš savo rankos kaip užuominas ir papildydamas šį veiksmą informacija, ar jie panašūs, ar skiriasi nuo slapto personažo arba gyvūno.
- Pavyzdžiui, pasakotojas turi padėti spėjantiesiems atspėti karvę. Jis gali padėti arklį vertikaliai – tai galėtų padėti suprasti, kad slaptas gyvūnas yra žinduolis, žolėdis ar didelis keturkojis. Pasakotojas taip pat gali padėti genį vertikaliai, leisdamas suprasti, kad slaptas gyvūnas nėra paukštis, nėra mažas gyvūnas ar negyvena medžiuose… Spėjančiųjų užduotis – suprasti, ką būtent pasakotojas nori pasakyti!
Produkto specifikacija:
- Amžius: nuo 2 m.
- Žaidėjų skaičius: 2+
- Žaidimo trukmė: 10 min.


Brain Games
„Brain Games“ buvo įkurta 2004 m. ir nuo tada yra viena stipriausių stalo žaidimų leidybos įmonių Baltijos šalyse. Mūsų tikslas yra suteikti žmonėms priežastį susitikti ir prasmingai praleisti laiką. Mes labai džiaugiamės, kad mūsų gaminių asortimentą sudaro šie visame pasaulyje žinomi žaidimai: Catan, Codenames, Carcassonne, Halli Galli, Pandemic, Spyfall, Mysterium, Ice Cool, Rory’s Story Cubes ir daugelis kitų. Išsamų mūsų stalo žaidimų leidybos ir platinimo partnerių sąrašą rasite žemiau.
BRAIN GAMES kortų žaidimas Similo Animals LT/LV/EE, BRG#SIMA
„Similo“ yra dedukcinis bendradarbiavimo žaidimas, kuriame žaidėjai visi kartu bandys išsiaiškinti slaptą personažą ar gyvūną, remdamiesi užuominomis!
Savybės:
- Paprastos taisyklės ir įtraukiantis, bendradarbiavimo reikalaujantis žaidimas
- Kiekvienoje „Similo“ versijoje rasite 30 nuostabiai iliustruotų kortų
- Galima maišyti skirtingas žaidimų versijas – vieną kortų krūvelę naudoti spėliojimui, o kitą užuominoms.
- „Similo“ vienas žaidėjas yra pasakotojas, o kiti žaidėjai – spėjantieji.
- Kiekvieną raundą pasakotojas duoda vieną užuominą spėjantiesiems, o šie turi pašalinti tam tikrą skaičių personažų ar gyvūnų.
- Jei žaidėjai pašalina neteisingą kortą, jie pralaimi žaidimą.
- Būkite atsargūs, teisingai interpretuokite užuominas ir laimėkite žaidimą kartu.
Žaidimo demonstracija:
- Pasakotojas turi padėti spėjantiesiems atspėti vieną slaptą personažą arba gyvūną, dėdamas kitas personažų arba gyvūnų kortas iš savo rankos kaip užuominas ir papildydamas šį veiksmą informacija, ar jie panašūs, ar skiriasi nuo slapto personažo arba gyvūno.
- Pavyzdžiui, pasakotojas turi padėti spėjantiesiems atspėti karvę. Jis gali padėti arklį vertikaliai – tai galėtų padėti suprasti, kad slaptas gyvūnas yra žinduolis, žolėdis ar didelis keturkojis. Pasakotojas taip pat gali padėti genį vertikaliai, leisdamas suprasti, kad slaptas gyvūnas nėra paukštis, nėra mažas gyvūnas ar negyvena medžiuose… Spėjančiųjų užduotis – suprasti, ką būtent pasakotojas nori pasakyti!
Produkto specifikacija:
- Amžius: nuo 2 m.
- Žaidėjų skaičius: 2+
- Žaidimo trukmė: 10 min.